sâmbătă, 31 decembrie 2016

TALISMAN PENTRU BANI



Am ajuns si la sfarsitul anului si ne pregatim cu totii de revelion. Unii isi fac bagajele si pleaca in vacanta, altii sunt gata sa isi rasfete musafirii cu tot felul de bunatati, nu conteaza unde si cu cine petreci important este sa te simti fericit, optimist si plin de voiosie pentru a intampina noul an care va fi plin de momente minunate si bogat in impliniri pe toate planurile!
Si pentru a fi totul si mai bine ,fiecare isi pune cate o dorinta (sau mai multe :),de ce nu?) cand numaratoarea inversa ajunge la zero si intram in noul an.
Anul acesta puteti face ceva diferit,puteti face un talisman pentru a obține o suma de bani intr-un timp anume.Inainte de a crea acest "Sigiliu Alfabetic",asa cum este numit tipul acesta de talisman, este bine sa va ganditi bine la o suma de bani care va trebuie pentru a realiza ceva,si la cum va veti simti cand veti fi in posesia ei.Adica trebuie sa fiti foarte precisi in ceea ce cereti,o suma de bani si data exacta cand va trebuie.
De exemplu: 'Vreau sa am trei mii de euro pana la intai mai.'
Dupa ce stiti exact ce vreti, scrieti propozitia pe o foaie ,avand grija sa folositi doar litere(fara numere sau alte simboluri).Vom trece apoi la eliminarea literelor multiple pana va ramane numai cate o litera din fiecare;un singur V, un singur R, un singur E,si asa mai departe.
1-Scriem propozitia
VREAU SĂ AM TREI MII DE EURO PÂNĂ LA ÎNTÂI MAI.
2-Avem un singur V asa ca trecem la litera urmatoare, R -eliminam R-urile
VREAU SĂ AM TEI MII DE EUO PÂNĂ LA ÎNTÂI MAI.
3-Eliminam E-urile
VREAU SĂ AM TI MII D UO PÂNĂ LA ÎNTÂI MAI.
4-Eliminam A-urile
VREAU SĂ M TI MII D UO PÂNĂ L ÎNTÂI MI.
5-Eliminam U-urile
VREAU SĂ M TI MII D O PÂNĂ L ÎNTÂI MI.
6-Eliminam Ă-urile(S este doar unul asa ca nu avem ce sa eliminam)
VREAU SĂ M TI MII D O PÂN L ÎNTÂI MI.
7-Eliminam M-urile
VREAU SĂ M TI D O PÂN L ÎNTÂI I.
8-Eliminam T-urile
VREAU SĂ M TI D O PÂN L ÎNÂI I.
9-Eliminam I-urile
VREAU SĂ M TI D O PÂN L ÎNA.
10-Eliminam Â-urile
VREAU SĂ M TI D O PÂN L ÎN.
11-Eliminam N-urile
VREAU SĂ M TI D O PÂN L Î.

Acum scriem toate literele unite pe o hartie sau pe altfel de material, si am obtinut sigiliul nostru alfabetic, care va arata astfel;

--VREAUSĂMTIDOPÂNLÎ--

Dupa ce aveti talismanul gata, puteti sa il priviti intens si sa va bucurati deja pentru ca vi se va indeplini dorinta si apoi sa il puneti undeva bine, sau il puteti privi zilnic de 3 ori pe zi,cu gandul ca Universul abia asteapta sa va faca pe plac.


Va doresc sa fiti prosperi,sanatosi si fericiti!


Sursa;Amulete si Talismane pentru incepatori-Richard Webster


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu